ПРОЄКТИ
Після шести навчальних модулів учасники починають працювати над проєктами, у яких здійснюють комплексний огляд сектору безпеки та оборони. Для кожної групи визначаються окремі теми проєктів. Тематика проєктів передбачає всі складові трансформації сектору безпеки і оборони. Робота в групах має сприяти міжвідомчому співробітництву та пошуку спільних рішень. Теми для груп розроблятимуть РНБО та kmbs.
До роботи над проєктами в групах залучено безпосередніх керівників учасників, що зі свого боку забезпечує вагоміший вплив Програми на сектор безпеки і оборони та якісний рівень проєктів для їх реалізації.
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ДИЗАЙН
01
Очолює керівник Програми. За результатами 2-годинної співбесіди потенційні учасники отримують офіційний лист про зарахування або повідомлення про відмову в участі Програми
Відбір учасників
03
4-місячна практична групова робота, присвячена проектуванню систем сектору безпеки та оборони. Теми групових проектів ретельно обговорюються та визначаються керівником Програми разом із вищими посадовими особами РНБО, Офісу Президента та міжнародними партнерами - Посольством Великобританії та Посольством Канади із залученням керівників усіх установ сектору безпеки та оборони України.
Теми, відібрані для етапу проектів, виявляють системний розвиток сектор безпеки та оборони через екосистемний підхід. Робота в групах полегшує міжвідомчу співпрацю та пошук спільних рішень.
Робота над проектами включає різних зовнішніх суб'єктів у різний період часу: керівники інститутів національної безпеки, керівники проектів, українські та міжнародні експерти, члени DRAB, випускники як ментори, аналітики.
Усі розроблені проекти оцінюються Комісією Програми, до складу якої входять українські та міжнародні вищі посадові особи, а потім реалізовуються в Урядом України.
Цей комплексний підхід до практичного завдання дозволяє учасникам виробити сучасне комплексне бачення національної безпеки в різних її взаємопов'язаних та взаємозалежних сферах.
Етап групових проектів
02
Значною мірою спирається на формат практичних занять, тому більшість навчальних матеріалів відбуваються через дискусії. Результат такого підходу полягає у формуванні стратегічної перспективи, системного та критичного мислення та аналітичної точності, необхідних для виконання обов'язків на національно-стратегічному рівні